خودم نوشتم با تقلید


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 2138
بازدید کل : 50600
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 380
تعداد آنلاین : 1


-






آمار مطالب

:: کل مطالب : 105
:: کل نظرات : 380

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 32
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 77
:: بازدید ماه : 2138
:: بازدید سال : 3969
:: بازدید کلی : 50600

RSS

Powered By
loxblog.Com

پرواز در رویا ❤ lonely ❤

خودم نوشتم با تقلید
یک شنبه 12 / 2 ساعت 13:57 | بازدید : 702 | نوشته ‌شده به دست ℜℯℒℴ | ( نظرات )

نیمه شب آواره و بی حس حال

در سرم سودای جامی بی زوار

پرسه ای آغاز کردیم در خیال

دل به یاد آورد ایام مثال

از جدایی یک دو سالی میگذشت

یک دو سال از عمررفتو برنگشت

دل به یاد آورد اول بار را

خاطرات اولین دیدار را

آن نظر بازی آن اسرار را

آن دو چشم مست آهو وار را

همچو راز مبحمو سر بسته بود

چون من از تکرار او هم خسته یود

آمدو هم آشیان شد بامنو

هم نشینو هم زبان شد با منو

خسته جان بودم که جان شد با منو

ناتوان بودو توان شد با منو

دامنش شد خوابگاه خستگی

این چنین آغاز شد دلبستگی

وای از آن شب زنده داری تا سحر

وای از آن عمری که با او شد به سر

مست او بودم ز دنیا بی خبر

دم به دم این عشق میشد بیشتر

آمدو در خلوتم دمساز شد

گفتگوها بین ما آغاز شد

گفتمش

گفتمش در عشق پابرجاست دل

گرگشایی چشم دل،زیباست دل

گرتو زورقمان شوی دریاست دل

بی تو شام بی فرداست دل

دل زعشق روی تو ویران شده

در پی عشق تو سرگردان شده

گفت

گفت در عشقت وفا دارم بدار

من تو را از دوست میدارم بدار

روزگار

روزگار اما وفا با مانداشت

طاقت خوشبیختی مارا نداشت

پیش پای عشق ما سنگی گذاشت

بی گمان از مرگ ما پروا نداشت

آخر این قصه حجران بودو بس

طاقت رنج فراوان بودو بس

یار مارا از جدایی غم نبود

درغمش مجنون عاشق کم نبود

برسر پیمان خود محکم نبود

سهم من از عشق جز ماتم نبود

 

 





:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس عاشقانه , عکس متحرک زیبا , شعر , شعر عاشقانه , شعر بیکسی , شعر موضوعی , دلنوشته ها , دلنوشته های من , دلنوشته های دوستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ترلان در تاریخ : 1393/2/27/6 - - گفته است :


(̅_̅_̅_̅ (̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅ (̅_̅_̲̅_̅_̅_̅ () ڪے

به سلامتی مادرم که هر موقع میگم الهی فدات بشم میگه خدا نکنه من فدای تو بشم. میمیرم واسش

(̅_̅_̅_̅ (̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅ (̅_̅_̲̅_̅_̅_̅ () ڪے

به سلامتی شرک که با اون قیافه ی زشتش نه دماغشو عمل کرد نه ابرو هاشو
برداشت تااااااازه با یه الاغ مخ فیونارو زد...

<-CommentGAvator->
shima در تاریخ : 1393/2/17/3 - - گفته است :
مواظب باش

با صدایش اگر دلت لرزیذ

اگر از بدیهایش فرار نکردی

دیگر تمام است

فاتحه ی روزهای خوشت را بخوان…
پاسخ:الفاتحه...............

<-CommentGAvator->
ترلان در تاریخ : 1393/2/17/3 - - گفته است :
خدایا یه لحظه گوش کن پس زنگ تفریح چه شد خیلی خسته ام از کلاس رقصیدن با ساز دنیا خیلی

<-CommentGAvator->
نیلوفر در تاریخ : 1393/2/16/2 - - گفته است :
همه میگن 13عدد نحسی ست...!











اما من میگم نحسی از 1و 3است نه13











عشق های امروزی یا 1طرفه اند یا 3 طرفه.


سلام خوشحال میشم بازم بهم سربزنید
پاسخ:میاااااااااااااااممممممممممممممم

<-CommentGAvator->
آوای خوش در تاریخ : 1393/2/16/2 - - گفته است :

اونی که نموند و رفت
همون بهتر که رفت
رفتنش بهتر از اینه که بمونه و دستش تو دستت باشه و نگاهش جای دیگه و دلش هوای دیگه...


پاسخ:ایوووووووووووووووولللللللللل گل گفتی هااااااااااااااااا خخخخخخخخخخخ

<-CommentGAvator->
shima در تاریخ : 1393/2/13/6 - - گفته است :
بی وفا ! دست از سر دل سادم بردار
بعد از دیدنت با اون یکی شده بیدار
همه پرستاری هات بخوره تو سرت
بعد از تو شدم از عشق بیزار


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: